rich banner 1
KHAS UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN , BADAN BERKANUN,TENTERA,PEKERJA BANK, SYARIKAT SWASTA .BLACKLIST, CTOSS, CCRIS DIJAMIN LULUS
....interest dari 3.25%.... yang ada potongan gaji majikan @ biro potongan angkasa,boleh menghubungi kami untuk mendapatkan pinjaman yang anda inginkan.Kami akan submit di koperasi @ bank yang anda mahukan.Cuma beritahu masalah anda kepada kami

SKIM PINJAMAN PERIBADI AL-RAJHI & KOPERASI

Khamis, 27 Mei 2010

BANK : Bank Al-Rajhi & Koperasi Usahawan Muda.





$ Boleh pinjam maksimum RM150,000
$ Bayaran balik 1 tahun - 20 tahun
$ Kelayakan melebihi 60%
$ Bersih Pinjaman 87%
$ Blacklist layak memohon
$ Kadar Dari Serendah 0.42% sebulan
$ Tanpa Penjamin
$ Kelulusan dalam masa 7 hari bekerja
$ Melalui potongan Biro Angkasa

KELAYAKAN

1- Kakitangan Kerajaan.
2- Badan Berkanun.

DOKUMEN DIPERLUKAN
1. 4 salinan no.kad pengenalan yang disahkan.
2. 3 bulan slip gaji terkini
(setiap bulan 4 salinan & 1 bulan terkini original).
3. Bil elektrik /air /astro.
4. Surat Pengesahan Jawatan.
5. Surat Option (jika diperlukan).

Semak kelayakan dengan SMS info ke 017-7247262 /
017-6648874
1. Gaji Pokok & Elaun Tetap.
2. Potongan Gaji.
3. Gaji Bersih.
4. Nama & No.Kad Pengenalan.

Ingatan :
Pinjaman Peribadi Khas Kakitangan Kerajaan & Badan Berkanun Sahaja.

5 ulasan:

Unknown 20 Oktober 2018 pada 2:16 PG  

Kami mempunyai Pinjaman Pemberi Pinjaman swasta yang bersertifikat di negeri bersatu, kami menawarkan pinjaman yang dijamin dan tidak bercagar kepada individu, firma dan badan korporat. Kami juga menawarkan semua jenis Pinjaman.
Tambah saya atau Hubungi kami hari ini melalui e-mel
capitalsourcefinancellny@gmail.com

Mrs.Charlotte 21 Mei 2019 pada 12:53 PG  

Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera, Adakah anda berfikir untuk memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan, dan korporat pinjaman, dan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2%, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman masing-masing dan menjadi tahun baru dengan senyuman di wajah mereka.
Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui email {} charlottemasonloanfirm@gmail.com

Maklumat Peminjam:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Amaun Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Puan Charlotte

fatma 22 Mei 2019 pada 12:58 PG  

BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!!

Nama saya fatma Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi tahu semua pencari pinjaman supaya berhati-hati, kerana terdapat penipuan di mana-mana, mereka akan menghantar dokumen perjanjian palsu untuk anda dan mereka akan mengatakan tidak ada bayaran pendahuluan, tetapi mereka adalah orang yang suka bermain, kerana mereka kemudian akan meminta bayaran yuran lesen atau yuran jaminan yuran dan yuran pemindahan, jadi berhati-hati dengan syarikat pinjaman mereka yang curang.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang dari segi kewangan dan terdesak, saya telah tertipu oleh beberapa peminjam dalam talian. Saya hampir kehilangan harapan sehinggalah Tuhan menggunakan kawan saya yang merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat boleh dipercayai yang dipanggil ibu Theresa, yang memberi pinjaman tanpa jaminan dari USD100,000 dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dan kadar faedah hanya 2%

Saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya memohon, dihantar terus ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan.

Kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik, supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa, sila hubungi beliau melalui e-mel sebenar: theresaloancompany@gmail.com dan oleh rahmat Tuhan dia tidak akan pernah mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman jika anda taat.

Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: feyzilfatma@gmail.com dan Sety diperkenalkan dan berbincang mengenai Puan theresa, dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan theresa, anda juga boleh menghubunginya melalui e-melnya: martinimarais1986@gmail.com Sekarang, semua yang saya akan lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun mereka setiap bulan.

Satu perkataan cukup untuk orang bijak

Mrs.Charlotte 22 Mei 2019 pada 2:40 PG  

Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera, Adakah anda berfikir untuk memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan, dan korporat pinjaman, dan semua jenis pinjaman pada kadar faedah 2%, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman masing-masing dan menjadi tahun baru dengan senyuman di wajah mereka.
Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui email {} charlottemasonloanfirm@gmail.com

Maklumat Peminjam:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Amaun Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Puan Charlotte

Mohammad Ismali 10 Oktober 2020 pada 1:41 PG  

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
SEMAKKAN KELAYAKAN
Isi borang untuk semakkan kelayakkan.

Nama*
Email : *
Contact (HP No.)
Majikan :*
Kerajaan 
Badan Berkanun 
Swasta 
Kementerian/Jabatan/ Badan Berkanun
Nama Syarikat :
Status Jawatan
Gaji Kasar + Elaun Tetap (RM)
Jumlah Potongan Dlm Payslip (RM)
Status Kredit BLACKLIST/CCTOS/CCRIS
Jumlah Perlu Dibayar :
JUMLAH PINJAMN DIPOHON:
Pesanan/Pertanyaan:
Alamat (Jika Perlu):
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image][What's This?]

Siapa Kami

Kami menyediakan perkhidmatan untuk membantu anda yang ingin mendapatkan pinjaman peribadi daripada Koperasi dan Bank Tempatan. Masalah anda insyallah akan kami selesaikan. Selain daripada itu kami juga menyediakan bimbingan secara percuma mengenai teknik-teknik pengurusan kewangan dan penyelesaian hutang ke arah kebebasan kewangan.

Hubungi kami atau email kan masalah anda untuk kami bantu.

THANK YOU

free counters

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP