rich banner 1
KHAS UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN , BADAN BERKANUN,TENTERA,PEKERJA BANK, SYARIKAT SWASTA .BLACKLIST, CTOSS, CCRIS DIJAMIN LULUS
....interest dari 3.25%.... yang ada potongan gaji majikan @ biro potongan angkasa,boleh menghubungi kami untuk mendapatkan pinjaman yang anda inginkan.Kami akan submit di koperasi @ bank yang anda mahukan.Cuma beritahu masalah anda kepada kami

SKIM PINJAMAN PERIBADI EONCAP - I BANK & KOPERASI

Khamis, 27 Mei 2010

BANK : EONCAP Islamic Bank & Koperasi Pendidikan Usahawan Berhad (KEKAL)





$ Boleh pinjam maksimum RM250,000.
$ Bayaran balik 1 tahun - 20 tahun.
$ Bersih Pinjaman 93%.
$ Blacklist bawah RM20,000 layak memohon.
$ Interest 5.20% , Blacklist 6.2%
$ Tanpa Penjamin
$ Kelulusan dalam masa 10 hari bekerja
$ Melalui potongan Biro Angkasa

KELAYAKAN
1. Kakitangan Kerajaan.
2. Badan Berkanun.
3. Jawatan Tetap lebih 3 bulan bekerja.
4. Jawatan Kontrak 2 tahun ke atas.

DOKUMEN DIPERLUKAN
1. 4 salinan no.kad pengenalan yang disahkan.
2. 3 bulan slip gaji terkini
(setiap bulan 4 salinan & 1 bulan terkini original).
3. Bil elektrik /air /astro.
4. Surat Pengesahan Jawatan.
5. Surat Option (jika diperlukan).

Semak kelayakan dengan SMS info ke 017-7247262 / 017-6648874
1. Gaji Pokok & Elaun Tetap.
2. Potongan Gaji.

3. Gaji Bersih.

4. Nama & No.Kad Pengenalan.


Ingatan : Pinjaman Peribadi Khas Kakitangan Kerajaan & Badan Berkanun Sahaja.

1 ulasan:

Mrs Martini 16 September 2018 pada 11:39 PTG  

Halo, semua orang, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada peminjam kredit yang benar-benar mengubah hidup saya kemiskinan dengan seorang wanita yang kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu sebanyak 400 juta, saya menjadi begitu terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami membincangkannya dan kesimpulan yang kami berikan kepadanya tentang seorang wanita bernama Puan Theresa yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Theresa Loan.Company

Saya memohon jumlah pinjaman (800 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persediaan dibuat atas pemindahan kredit, kerana hakikatnya ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 800 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan peminjam saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi keinginan hati saya.

Ramai terima kasih kepada Puan Theresa untuk membuat kehidupan yang adil untuk saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ms. Theresa melalui e-mel Theresaloancompany@gmail.com untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman anda,

Jadi terima kasih banyak kerana anda mengambil masa anda untuk membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
Saya bernama martini, anda boleh menghubungi saya untuk lebih banyak rujukan melalui e-mel saya: martinimarais1986@gmail.com atau fatma melalui feyzilfatma@gmail.com. terima kasih

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
SEMAKKAN KELAYAKAN
Isi borang untuk semakkan kelayakkan.

Nama*
Email : *
Contact (HP No.)
Majikan :*
Kerajaan 
Badan Berkanun 
Swasta 
Kementerian/Jabatan/ Badan Berkanun
Nama Syarikat :
Status Jawatan
Gaji Kasar + Elaun Tetap (RM)
Jumlah Potongan Dlm Payslip (RM)
Status Kredit BLACKLIST/CCTOS/CCRIS
Jumlah Perlu Dibayar :
JUMLAH PINJAMN DIPOHON:
Pesanan/Pertanyaan:
Alamat (Jika Perlu):
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image][What's This?]

Siapa Kami

Kami menyediakan perkhidmatan untuk membantu anda yang ingin mendapatkan pinjaman peribadi daripada Koperasi dan Bank Tempatan. Masalah anda insyallah akan kami selesaikan. Selain daripada itu kami juga menyediakan bimbingan secara percuma mengenai teknik-teknik pengurusan kewangan dan penyelesaian hutang ke arah kebebasan kewangan.

Hubungi kami atau email kan masalah anda untuk kami bantu.

THANK YOU

free counters

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP